الأحد، 1 يوليو 2018

«عذاب الحب وتعب الحب» «بقلم جابرعبدالقادر» «نفسي اجوز»

«عذاب الحب وتعب الحب»
«بقلم جابرعبدالقادر»
«نفسي اجوز»
==================================
احكي ولا ابكي اتكلم ولا اضحك علي نفسي علشان كانوا زمان يقوله لي بكره تكبر تكون عريس كبرت وشوفت بعيوني كيف الحب كيف يكون الشاب عريس يفرح ساعة يرقص مع حبيب قلبه و اهلي
==================================
واصدقائي بعدها ياتي الي البيت مع العروسه التي كان معها شهور وسنين وحين يقرب ليها ويعرف بانه
لوحده معها العروسه وحبيب قلبه يصرخ يقول ليه مين انتي انا كنت بحبك انتي يا نهار ابويها ابيض
==================================
ايه ده فين جمالك وجمال عيونك ولا شعرك الذي
كان مثل الحرير وصوتك الذي في اذني قلت عليه
صوتك بلابل يا نهار اهلي ابيض ياريت لم اكبر واعرف الحب وغش الحب والكلام المعسول لكن في
ناس تقول لي المهم الاخلاق صدقوني اول لحظه
==================================
عرفت بانها ليس عندها اخلاق تخلع ملابسها عاوزه تفتح الباب وتقولي تعالي في الهواء يا نهار اهلك
اسود تعالي هنا في ناس تقول المهم عندها دين وهي
لم تعرف تقراء الفاتحة انا خلاص مش عاوز اجوز تاني باين الكل كده حلوه من بره ومن جوه يعلم الله
==================================
«بقلم جابرعبدالقادر»
================================

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.