الأحد، 1 يوليو 2018

«عمري هو عمرك» «بقلم جابر عبدالقادر» «قمري ونور عمري» =============

«عمري هو عمرك» 
«بقلم جابر عبدالقادر» 
«قمري ونور عمري»
==================================
اه من حبك اه من كلامك معايه اه من احساسك الرائع اه من جمالك وجمال احساسك اقولك حاجه انا الذي
لا تقدر حد يكون في حياتي يهز قلبي ولا ا حساسي لا افكر اقول لا اي انسانه في حياتي باني احبك غير لمه شوفتك تعرفي لي عرفتك من كسوفك من كلامك ==================================
من عيونك بانك اجمل شئ في الدنيا ليس فيها مثلك في زمن كل البنات تنظر الي الشاب علشان عربية او يكون مبسوط ماديا لو ليس يعرف عن الحب شيئ غير كلام لمه يقول لوحده باني احبك تركع تقوله وانت كمان حبيبي تروح معه في كل مكان ليس
==================================
عندها ادب ولا اخلاق ولا مكسوفه بس انتي طول عمرك مكسوفه كنت امشي خلفك انظر ليكي اشوف عيونك لم تاتي لا احد ولا لي حين نظرت لي عيونك نزلت علي الارض علشان لا انظر ليهم بس انتي روحي تكوني حبيبتي واحترمك انا حين نظرت كلمتك ولا
==================================
اعرف عملتي وفكري كله فيكي انتي لوحدك عملتي اية فيه انا والنجوم نتحدث عنك والقمر ينظر ليكي ويقول لي ارتحت قلت فعلا ارتحت علشان شوفت اجمل انسانه اجمل منك يا قمري بحبك اكتر من
==================================
حياتي كنت اقول لنفسي انسي الحب علشان كلهم كده ليس عندهم وفاء في الحب حبيبتي وروحي وعمري انا اعطيكي اثمن شيئ هو قلبي بحبك اكتر من اي شيئ ؟
==================================
ممكن اقولك حاجه انا عيوني فعلا في الارض لا انظر ليك لكن قلبي بيكلمك واحساسي يتحرك وجوارحي تترعش من حبي ليك انت حلمي انت عمري وفكري انت كنت احلم بيك دايما لمه كنت مع اخي وصورتك معه اخدتها منه كانت في قلبي وعيوني علشان
==================================
مكنش في حياتي غيرك انت لو اقدر اوصف مشاعري ليك وحبي ليك لكن اليوم علشان معاك اكلمك بحريه علشان انت حبيب عمري وحياتي انت الحب انت الامل انت الحلم الجميل الذي كنت احلم بي دايما معاك يا حبيب عمري؟؟
==================================
«جابرعبدالقادر»
==============================

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.