الثلاثاء، 5 يونيو 2018

‏Maher Sharaf‏

لا.....لا.......لا ياأمرتي
من اول حلم............
من اول حلم كبرتي..
خلي حلمك....علي ادك
قبل البسمه................
خلي دمعه.....علي....خدك
جبال من الصبر ...اهتدت
انا مش ضد حلمك...........
انا انسان....وبحبك.............
عاوز افضل جنبك..............
حقيقه مش سراب............
حافظ عهدي معاكي..........
وعمري. ما اكون كذاب.....
لا......لا...................يا أمرتي
الحلم مش حرام...............
لعيون تقدر تنام................
بس التفكير فيها.................
عشان تبقا. حقيقه................
نلاقها ونعيش فيها..............
صعب ندور عليها..................
انا مش ضد حلمك.............
انا انسان بحبك......................
عاوز افضل جنبك.................
حقيقه مش سراب.................
حافظ عهدي معاكي...............
عمري ما اكون كذاب...............
لا.........لا................لا يا أمرتي.
بصي علي الحقيقه...................
شوفيها....وافتكريها............
بكرة حتلاقيها......................
رغم الصعب اللي فيها..........
احلي...من كل الاحلام..........
اللي راح تشفيها.... .... .....
انا مش ضد حلمك....َ...........
انا انسان وبحبك..................
عاوز افضل جنبك................
حقيقه. مش سراب.............
حافظ عهدي معاكي...........
عمري ما اكون كذاب... ..
لا............لا................لا يا أمرتي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.