الجمعة، 12 أكتوبر 2018

«المهم حبك عايش في قلبي» «جابرعبدالقادر» «الشك»


«المهم حبك عايش في قلبي»
«جابرعبدالقادر»
«الشك»
================================== حبيبتي مساء الخير انا اسف جدا لا اقصد اعمل كده ولا اقولك الكلام ده لم اقصد انتي عمري وقلبي ابوس ايدك لا اقدر اعيش من غيرك انتي تعرفي باني ليس في غيرك في قلبي ولا اعرف اعمل حاجة لنفسي انا 
==================================
احبك تعالي معايه بس كان اعصابي تعبانه شويه علشان في واحد قال لي بانك كنتي مع واحد اخر 
وانا كنت مسافر اعزريني يا املي وعمري اقرر اسفي 
تعالي معايه لا تبعدي عني انتي الحياه التي عايش 
==================================
فيها انتي الحب الجميل في حياتي لا افصد ان اضربك ولا اغلط فيكي معلش تعالي انا وانتي قلب واحد انتي كل عمري بحبك جدا حبيبتي تعالي يله قبل الليل علشان اعزمك علي حفله عشاء وانااسف••
==================================
لا اقوم معاك علشان انت تعرف مفيش غيرك في قلبي وحياتي ولا اكلم حد وانت بعيد عني ولا افتح الباب غير ليك انت بس زعلانه منك كتير انت تعرف 
عني كده انت لم تعرف اني لا اعرف لا احب ولا يكون ==================================
في حياتي كلها غيرك انت علشان كنت الكلمه الجميله والاحساس والحب والعمر ولا اعرف غيرك حبيبي اول كلمه حب اسمعها واعرفها غير منك ولا افهم شيئ عن الحياة الجميلة غير معاك انت النور والشمس والقمر 
==================================
الذي نور حياتي انت الحب والحياه انت الامل والورد 
انت حبي الاول والاخير لو مكنتش جيت ورايه كنت ارجع تاني الي البيت علشان لا اعرف اعيش غير في 
==================================
قلبك وحضنك ولا اعرف غير ملامحك علشان كلها محفوره في قلبي وعيوني انت النسمة الجميله في حياتي انت لي حبي وحبيب عمري بحبك اوي اوي
=================================
«بقلم جابرعبدالقادر»

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.